Sliten

Fan! Min tvätthög bara växer och växer fast jag har gömt den så ser jag hur den blir större varje dag.. Måste nog ta tag i den idag.. Suck! Just nu sitter jag i kalsonger. Kom på att Ica stängde 18.00 idag så på 1 minut var jag på klädd och sen inom 3 minuter var jag på ica.. Starkt jobbat från min sida
Idag var jag först i backen tack vare Das Tecno man Attjo! Kom upp till bräcke strax efter 9 och var först, väldigt skönt! De hade snöat strax över 5 centimeter och pistmaskinerna hade precis pistat parken så den var sjukt mjuk och skön! Drog lite 30 och 5or lite switch trick med mera. Drog även några misty's, sjukt konstigt trick! Dock vart de inget filmat.. I alla fall inte med min kamera så jag har inga klipp. Nu blir det till att laga mat.. Det blir makaroner med köttbullar! Kanon gött! hejr'åå
Tänkte bara tillägga att mina Swedish fish tog slut idag.. R.I.P!
Den sista..
Mat lagnings dags!

Kommentarer
Postat av: evelinanana

jag gillar din header anton:)

2010-03-01 @ 16:39:04
Postat av: klas-anton

vad bra :)

2010-03-01 @ 16:39:33
URL: http://bjoekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0