Sjuk idag igen.

Inne på 3e dagen som sjuk. Eller jag är frisk för att gå till skolan, men min kropp har inte ork till att vara ute i minus30 en heldag än.. Men imorgon blir det nya friska tag! Just nu sitter jag och kollar på Os repriser. Just nu är handlar de om Sven Kramer som missad os-guld och nytt världsrekord på 10000 meter p.g.a att han höll på att ta fel bana vilket gjorde att han klev över konen som avgränsar banorna. Väldigt klantigt gjort tycker jag.
Vid halv 11 tiden ska jag gå till skolan för att renskriva lite svenska/engelska saker. Förhoppnings vis går de snabbt!
Hittade inget vettigt klipp på Kramers fail. Men jag hittade en riktigt skön longboard film!! Blev riktigt sugen på att åka nu.. Dem här killarna och tjejerna tar longboard till en ny nivå!
C'yooo'!

Kommentarer
Postat av: linda

sv, det fungerade riktigt bra faktiskt :D <3

2010-02-25 @ 12:08:02
URL: http://nummernitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0