Nattligt inlägg.

Nu skiter jag i mina "volume's"! Kom nyss hem efter en hel kväll med Victor och Sebbe som inkluderade hamburgare, chips, hot salsa, sallad, bacon, mjölk med mera!

Dagen idag gick bra fast jag glömt mitt rygg skydd hemma och skulle ta det lugnt. Så lyckades jag landa i screamin' seamin i största hoppet, alltså med benen korsade.. Inte så skönt! Jag landade mina första flatspin's för året och den här säsongen. Bättre sent än aldrig! Har även kommit på en ny "dödsline", 540 Japical i första, sw 9a i andra flat 5 i tredje och i sista en unaty snurr. Till exempel sw 3 eller 5! Sen tror jag att sw 7 i första till sw 5 i andra flat i tredje fungerar de med! Men nu ska jag sova! Sleep well/Obama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0