Alla <3's dag

04.55
Tåget gick inte förens 05.15 p.g.a försovning av tåg-chauffören..! Verkligen irriterande! När vi äntligen kom iväg var de bara att gilla läget! Så vi tog fram våra dubbelmackor, multivitaminen och klasen med bananer och åt frukost 05.30, inte ofta man äter så tidigt. Vi hade jävligt toligt under frukosten pga våran sömnbrist, fantiserade om att köra på bakbenen på  en älg. Svårt att förklara, men den skulle iallafall få en jävla snurr och swisha förbi fönstret i 120km/h!! Faktiskt väldigt roligt halv 6 på morgonen, sedan fantiserade vi om att köra breställ med tåget med mera! Vi lugnade oss och la oss ner för att sova. Vilket gick väldigt bra tills " Nästa stopp Ånge, Ånge ". Vaknade till och stoppade in hörlurarna och somnade om för att sedan bli väckt av en ny röst " Biljett kontroll ". Efter de fick vi sova ostört. Väldigt skönt!

Vi kommer till Östersund 20 minuter försenat.. Då är det fel på linjen mellan Ö-sund-Åre så vi får vänta på en reservbuss i nästan en och en halvtimme! Långt ifrån vad jag vill göra.. Till slut kommer vi iväg mot Åre! När vi kommer fram så byter jag och Victor om till skidkläder och går till vm6an för att åka skidoooor!
Bräck a neck var bra, mjukt och skönt. Dock molnigt men de var bara skönt idag. Victor nötte cork9 med tail och Sausage och fick till slut till dom riktigt snyggt! Jag försökte få till mina cork9or men jag har ju inte världens bäxta tålamod så när de inte går som jag vill lessnar jag snabbt. Så jag kopplade in iPoden och slutade ta de så seriöst och då vart de mycket roligare! De ledde till att jag landade mitt livs första sw 1260!! Då åker man in mot hoppet baklänges och snurrar 3 och ett halvt varv. Landade dock i baksätet/sittandes men de ska jag fixa till.
På tisdag är det friluftsdag! Vilket innebär heldag i backen. Inte helt fel med skidåkning på skoltid..


Här kommer lite pics från Härnta!




Allt för mig. Klicka på dom små bilderna för att dom ska bli stora! c'YAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0