Här nös and - city jam.

12/2-10
Direkt efter den sista showen kastade jag, victor och felix oss in räser Passaten mor Matfors. Tre grova karlar och ett förlitet baksäte och täckbyxor är ingen super bra kombination. Har aldrig svettats så mycket i en bil.. Vi somnade som tur va väldigt snabbt, vaknade när vi svängde in på gården.
13/2-10
07.23 väckte pappa oss.. Vi masade oss upp ur sängen och ner för trappen för att fika. Fikade lite smått&gott för att sedan sätta oss och åka dom resterande 8a milen till Här nös and för att tävla! Kom dit och ställningen var enorm! Jag visste att den skulle var hög. Men inte att den skulle kännas så hög! Den var 11a våningar hör och de var 10 trappsteg mellan våningarna. Så räkna ut; 18*110 så får ni hur många trappsteg vi gått idag! Inrunet var jävligt sketchy, isigt, brant och 5 meter för högt. Men de gick ju bra ändå.. Eller?
Jag landade alla trick i kvalet utom en unatty snurr(fel hålls rotation). Jag gjorde: Sw7, 540 Japical, Pingvin frontflip etc. Victor slänge feta flat's med tail/Japan, cork9or vanliga nior m.m.
Felix, la feta nior! Dock hade han litte problem med landningarna. Men han stompade sina 5or. Dock räckte de inte för någon av oss.. Men vi åkte inte hem tomhänta, har ju ett X-antal stickers mer nu.
Vi alla är ju lite besvikna, hade ju hoppats på final i alla fall! Men icke!
Så imorgon tar vi 04.55 tåget mot Åre och är framme halv9 i Åre. Så då tar vi första gondolen upp och åker skidor.
Slapp kväll idag. C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0