Godis & festis!

Så sitter man här, samma gamla soffa men dock med annat tilltugg! Kan ju börja med att berätta om imorse.. Jag var så trött att är jag glömde bort att jag sover i en våningssäng.. Ingen bra start på dagen att hoppa 1½ meter ner utan att va beredd, gjorde ju ganska ont. Hade även drömt att jag avslutat ett inlägg med att skriva: Alla suger kuk, hela dan, varje dag. Så då fick jag panik kollade upp de och de stämde som tur va inte!

Kollade sedan ut genom fönstret, det var blue bird ute och jag blev riktigt pepp på att åka lite skidor och slänga lite feta tricks även fast jag var så trött! Gick till bussen, strålande sol, bra temperatur. Ganska ultimata förhållanden, men sen surnade allt ihop och det blev dåligt väder men de gick att hoppa. Men de började även blåsa så svarta ville man inte snurra i.. Så vi åkte runt och lekte i röda parken, jag övade in flat 5or med Japan, gick helt okej faktiskt. Dom sitter snart! fick inget filmat idag heller, dåligt väder och väldigt ont om filmare i Bräcke! Men jag har ju några klipp som jag inte kan använda, men dom ska jag få redigera på Felix's dator. Så i veckan kommer de en edit med bilder i tror jag. Om jag hittar nå bra!

Just nu sitter jag och äter godis och dricker Päron Festis. Kanon gott. Idag ska jag städa mitt rum! De sa jag förra söndagen också och än har de inte blitt av! Men nu blir de av! Så hare gött/Obama



Lånade Sebbe's hjälm+glasögon och fick då en fin turist glipa!<3


Kommentarer
Postat av: sanna

men du är ju turist, klart du ska ha en turistglipa då ;)

2010-02-07 @ 22:50:32
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: klas-anton

Tack Sanna. De värmde!

2010-02-07 @ 22:53:25
URL: http://bjoekka.blogg.se/
Postat av: carrrroooox

asså vadå? newbie glipa is the shit :D

2010-02-10 @ 08:28:42
URL: http://banarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0