FET-tisdag

Idag är de Fet-tisdag. Då ska man vara fet! Och äta semla är ett måste.. Därför köpte jag 2stycken. Mmmhmm. Väldigt gott! Så vad har Anton gjort idag då? Hmm! Just ja. Åkt skidor hela dagen lång!
Skidor, skidor, skidor blir aldrig less! Dock är jag rätt opepp på skidlärar kurs från 0845-16.00 imorgon.. Men de är ju bara att bita ihop! Gratis mat och nästan gratis utbildning. De tackar man liksom inte nej till!

Nu ska jag äta min andra semla så jag kan fylla ut andra benet också. Vill ju inte att dem ska vara olika långa! Blir ju så jobbigt. Hejdåååååååeå!

Dagens låt är: Klee – Gold

Bild från härnösand:



Backflip eller frontflip? Lägg en kommentar om vad du tror..

Kommentarer
Postat av: Dentan M

front :P

2010-02-16 @ 18:34:45
Postat av: vspjut

frontflip kanske?.9

2010-02-16 @ 19:47:39
Postat av: Mamma

Jag var där och kan svaret.....

Vi åt hemgjorda semlor ala Wilma igår. Tips för att inte florsockret ska halka av locket är att limma med lite grädde först =)+ att vanlijsocker är godare än florsocker. Hälsa Felix att han ligger på plus hos Wilma för han hade bäddat så fint=)

2010-02-17 @ 11:14:00
Postat av: john 1337 olsson

En dubbel backflip med en tår i ögat och hår under armarna ;D

2010-02-17 @ 17:25:57
Postat av: Der Vather

Tore skulle gillat låten.....tyska...?

2010-02-17 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0