Fan.

Har inte kunnat logga in på bloggen förns nu.. Väldigt konstigt tycker jag! Dagen idag var i alla fall hur bra som helst! Vi började med att åka knädjupt puder, hur kul som helst! Sedan drog vi vidare till parken och chillade lite. Var väldigt mjukt och skönt där idag pga snöfallet dagen innan. Jag lärde mig sw7 shifty och sw7 med tweakad mute. Ledsen att de inte kommer nå edits, men de är aldrig någon som vill filma.. Kvällen spenderades i Kall som vanligt. Känns som jag lever i Kall, men de gör jag som tur inte! Showen gick helt okej, enda som hände var när Emil fastnade med en skoter. Blev en liten försening då. Men ingen fara, de löste sig. Over shootade(Man hoppar alldeles för långt i hoppet) även hoppet som aldrig förr på min superman frontflip! Sjukt läskigt när de är så pass mörkt i landningen. Måste varit raket som var fast tejpad på skidan:


Det där alltså den utbrända raketen som bokstavligen sprutar eld! Ser helt galet ut! Men nu ska jag sova så jag tar mig imorgon och antingen åker skidor eller vilar. Får se helt enkelt.
PUSSILIPUSS som Elin skulle sagt/ME, ma'self an' u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0