Äntligen.

Äntligen har jag ork att skriva ett inlägg! Börjar väl med att berätta om the north face. Såg fram emot den tävlingen. Men så ställde vädret till de.. På lördagen skulle vi ha kört hopp och rail delen, men de blåste så mycket att de var omöjligt att hoppa! Så vi fick våra två rail åk.. 08.30-16.00 för två rail åk i den kylan och blåsten kändes inte så himla värt! Så jag hoppades på bättre väder tills söndagen så vi kunde få åka puder delen.
MEN såklart blåste de lika mycket då.. Så vi fick tolka med skoter upp i backen för att åka 1 åk i den vanliga backen med lite pucklar i början. Efter de var de dags för prisutdelningen, grattis till Måns och Kircka som får åka till Frankrike 28 Mars! Det fick inte jag.. Men det blir nya tag nästa år!
Efter att ha kommit hem och vinkat adjö till pappa, Frida och farbrodern duschade jag och skrev lite svenska.
Sedan gick jag till Stina och umgicks med henne och Louise. Vi såg på Madagaskar 2. Väldigt nice film! Johan joinade oss sedan och vi kollade på någon film jag inte kommer ihåg namnet på.. När jag kom somnade jag som en stock! Men klockan 02.oo var de dags första gången.. Då kom första spy attacken. Efter de så fortsatte de bara hela tiden.. Spydde säkert 15 gånger fram till eftermiddagen då de trappade ner lite. Då gjorde jag misstaget att äta lite för mycket fil lite för fort.. Så då vare dags igen. FY FAN VAD JAG HATAR ATT SPY! Måste vara de vidrigaste kroppen kan göra mot en.. Men nu har jag inte spytt sedan igår, så nu är de förhoppningsvis ur kroppen. Så nu är de dags för ännu en vilodag så jag kan gå på skolan imorgon. Klockan 9 ska jag på Ica för att köpa nyponsoppa, blåbärssoppa, Proviva och Coca cola! Ha en bra dag, over and out.

Kommentarer
Postat av: El Fadro

Krya på dig! Tack för i helgen.

2010-02-23 @ 12:08:26
Postat av: dennis M

och jag har åkt på körtelfeber :(

2010-02-27 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0