2010/2011

Tänkte att jag skulle bidra med en bild på nästa års Icelantic skidor! Dem längst till vänster är nästa års av dom jag har! Förhoppningsvis får jag åka på dom nästa år..!
Dom ska vara "hiphop" baserade. Kan nog bli väldigt niice!
Hittade även en väldigt oskön film på en kille som kraschar in i ett träd..

Dagen idag har bestått av:
  • Lekar. Massor av lekar. Såsom, tunnelkull, tunnelstaffet med mera.
  • Vi började om från noll, lärde oss att ta på skidorna, namnen på alla i klassen. Hur man plogar/lär någon att ploga med mera.
  • Passiv parallell sväng och aktiv parallell sväng.
  • Hasande mellansväng.
Orkar inte skriva ner allt.. Sjukt mycket i alla fall! Man kan sammanfatta dagen så här: Lekar, dåligt väder, kallt och väldigt mycket plogande! Nu ska jag ta tag i min svenska uppgift och efter de renskriva engelskan. Sedan borde far, syster och farbror vara här! c'yaaa
P.s tävling imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

AJ!!!

2010-02-22 @ 09:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0