tillbaks på banan.

Efter ett långt och ofrivilligt uppehåll är man nu tillbaks på banan! Skönt va?
-
Otroligt mycket att berätta, börjar väl med Sundsvall Railstyle som var för 2 helger sedan.
Åkte hem på fredagen men min kompis Lill-Calle på släp med 10.44 tåget för att kunna vara med på inåkningen som började klockan 14, kring 15.00 stog vi upp i starten och blickade ner för arenan:
-
- Dinophoto.com/Hoppas det är okej att jag lånar bilden utan lov Dino!
Riktigt vacker syn, den bestod av en box uppetill vänster, ett räcker till höger, flat-down box nere till vänster och en battleship längst ner till höger. Helt klart den maffigaste setupen av åren som gått. Vi började åka och allt kändes bra, jag var seedad till andra dagen redan så jag åkte bara in mig och Calle körde på bra och gick till andra dagen han med. Från totalt 150 startande till 10 i superfinalen krävde två utslags kval, jag var seedad till det andra och lyckades ta mig till superfinalen och sluta på 2andra plats efter Jonas Hjolman och före André ifrén på tredje plats, Calle slutade också på andra plats efter Pontus och före HAMPUS.
-
Otroligt roligt event som jag hoppas kommer fortsätta i flera år framåt! STORT TACK MOYO!
bjuppar på 2 bilder till:
-
-
-
Allt för idag, ska springa på hockEY nu! peaCE

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen. Bra att ha en duktig fotograf kompis. Tack till Dino =)

2010-12-16 @ 06:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0