Throwin' down in funäs.

Idag var en till en början hård dag som övergick till en supermjuk och soft dag! Det gick helt okej att åka och jag tror nog att det blev några bra klipp! Men ska ju filma alla dagar har jag bestämt.. Så de kommer måste ju bli några vettiga klipp tycker jag!
Sedan var ju la familia och bowlade. Det gick as bra till en början! Sedan gick de bara utför.. Jag ledsnade, vart på dåligt humör och lyckades missa käglorna 4 gånger i rad sen ytterligare 2 gånger. Slutade på sista plats i Björklund mästerskapen. Men jag är nöjd ändå. En bild från bowlingen:
3/4-2010
Igår var en till en början hård dag som övergick till en supermjuk och soft dag! Det gick helt okej att åka och jag tror nog att det blev några bra klipp! Men ska ju filma alla dagar i funäs har jag bestämt.. Så de kommer måste ju bli några vettiga klipp tycker jag!
Sedan var ju la familia och bowlade. Det gick as bra till en början! Sedan gick de bara utför.. Jag ledsnade, vart på dåligt humör och lyckades missa käglorna 4 gånger i rad sen ytterligare 2 gånger. Slutade på sista plats i Björklund mästerskapen. Men jag är nöjd ändå. En bild från bowlingen:
4/4-2010

Hemma efter an kanondag i Ramundberget med familjen! Nu sitter i mina tall tee's och softar. Dagen började med 8 minus som sedan övergick till 3-5 + grader!! Hur nice som hellst! Softade runt i ramis och körde lite unatty snurrar*, 360's och 540's i svarta hoppen som inte var så stora.. En liten besvikelse! Men de gick bra i alla fall, körde sw unatty 7or och 5or! Mina första unatty 7or!! Super Stokedddd!
Nu ska jag tanka ur dagens filmer och bilder som jag inte kommer ladda upp här på grund av de långsamma internetet..! Laddar upp lite pics i veckan! Hade bra för de ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0