Slush in da slope 2010 by Moyo.

Slush in da slope 2010 presented by Moyo. 10/4-10
Kort sammanfattning av Slask i backen 2010 by Moyo! Vaknade på morgonen trött och seg, klev upp jag och Ida käka frukost med Mor och Far och sedan begav vi oss till Sidsjön för att åka skidor. I alla fall jag, dom andra (Mamma, pappa och Ida) åkte dit för att titta när jag visade upp lite åkning i "hemmabacken". Klockan är nu 10.20 och vi är i sidsjön, jag byter om köper liftkort och beger mig upp i backen!
Inåkningen och allt annat flyter på riktigt bra, landar alla trick. Första åket blev helt okej trots att jag var nervös, gled av lite tidigt på en rail och en box. Laddade på inför andra åket och satte de mycket bättre än första åket, avslutade i "stora" hoppet med en sw 10 med mute. Vann tävlingen och var nöjd med dagen.
11/4-10
CHLLI DILL' dag idag, har bara packat i solen åkt moped i shorts och tshirt. Sedan har jag ju åkt tåg också.. Men de gick fort hade gött sällskap av Riippa och Erik. Nu ska jag börja redigera lite klipp för en kortare edit tänkte jag, den blir väl kanske 1-2 minuter lång! Hade braao

Klicka på bilderna så blir som större!



Photo cred: Dino Vulic!

Ska redigera nu. hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra bilder =) Sov gott!

2010-04-11 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0