Funäs sista etappen.

6/4-2010
Nu har jag gått in på sista etappen på funäs resan med familjen.. Tråkigt.. Kan inte komma ihåg när vi inte spenderade ett helt lov i funäs. Men men, imorgon åker  vi hem till matfors och spenderar resten av lovet där. De kan nog bli nice! Har filmat varje dag i funäs, precis som jag sa! 4 dagar och 78 klipp!! Måste finnas något sevärt tycker jag.Som sagt sista dagen imorgon. Blir backen mellan 09.oo - 16.oo/3o kommer bli redigt nice även om vädret suger har jag bestämt! Ska filma och fota all day long.
Grymt trött nu.. Slitigt att langa snurrar av rails och gapa fem meter till en box.
Allt för idag people. HÖRSSSSS..... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0