fuck up the party before it even starts!

Dagen idag har varit lång, väldigt väldigt lång. Klev upp tidigt käkade frukost, ska berätta mer om vad jag ätit idag i slutet av inlägget. Såg på Nick Martini's del från Stept filmen.. Sjukt skillad snubbe på skidor. Gick upp duschade borstade tänderna och gick sen till tåget med Fredd' & Cookie Dawg. 10.44 lämnade vi Järpen för att utforska storstaden Östersund.

Vi var så relaxt och stekiga på tåget så vi behövde inte betala för resan, sjukt bra! vi gick runt och kikade, jag hittade ett par nya skor och ett par chinos, fett nice. Cookie dawg hittade ett par manchester byxor för 100 riksdaler. Sjukt värt!

Sedan drog vi till 16.30 tåget, jag fredd' cookie dawg och 20 munkar! På tåget träffade vi några random dudes som vi bjöd på munkar medans vi stekte. På tåget kom jag på den geniala idén att gå på toa när konduktören närmade sig oss och se om jag kunde slippa betala.. Guess whaaaat, de fungerade!! Kände mig som en ninja.
Väl framme i Åre drog vi på lokalen och tog de lugnt, sedan ställde vi oss i kön till JOSS awards. Redigt nice att stå och titta på massa bra skidfilm! Sedan fick jag ju tag på Ian "Chug Life" Cosco's bandana som han hade med sig dit. Sjukt stokad över de.
Bild:::




Dock behöver den tvättas! Men de är ju inte så svårt...
Nu ska jag berätta om vad jag ätit idag!
Frukost: 4 skålar med Cocopops och 2 glas juice.
Lunch: 3 portioner Tacos(stora portioner).
Fika1: Stor dricka på Mc Donald's
Fika2: Vi köpte 20 munkar för 50kr. Jag åt minst 8 stycken.. Dem är i alla fall slut.
Middag: Max i Åre. 11 stycken chickenbits och 2 glas dricka.
Nattfika nu: 2 glas juice, 2 mackor med marmelad <3.
Som tur är har mina gratis resor till och från Järpen - Östersund och hem från Åre jämnat ut sig med all mat. Har tjänat 200 kronor i respengar. BOOYAAH. sovgott. chill dag imorgon

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sockerrus hela dagen =) Snygg bandana!

2010-04-18 @ 13:09:36
Postat av: mathias

anton, du inser väll hur gay du är ?

2010-04-18 @ 15:35:04
URL: http://mathias.fdjkdjfd.com
Postat av: Sponsorn

Skön dag....

2010-04-18 @ 18:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0